BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Friday, August 26, 2011

Do Pray for Me ?

Normal la kan bila seseorang tu ada masalah. Lama-lama masalah tu akan selsesai jugak. Tapi kan , aku ada satu masalah yang memang selalu buat aku rasa stress gila2 and for sure , memang takde manusia kat dunia nih yang tahu tentang tu. Almost 3 years aku try cube cara yg terbaik utk selesaikan masalah nih. Tapi dah 2 kali aku ingat masalah nih dah betul2 settle but seriously tak okay ! 


Maybe bagi korang yg ade kenal aku akan cakap yg aku nih bukan jenis yg selalu depressed . Selalu happy-happy kan ? You only see what I choose to show actually . I'm not the kind of girl who likes to tell the world about the way I feel about myself . Tapi bila dah desperate sangat , aku tak kisah la nak bagitahu . Macam sekarang laah . Cuma I'm not going to tell you the whole story lah . Deal ? 

Aku bukan tak nak bagitahu kat korang tapi aku tak tahu macam mana nak explain semua nih . Yeah , I know some people try to understand .. Erm pape jelah kn ? Lagipun aku rase aku masih boleh tahan dengan semua nih. Insyaallah :) 

                        Give me the strength O Allah

0 comments: