BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Friday, January 6, 2012

First Day . First Bell . First Lesson



                                                     

Assalamualaikum semua ! Sekarang dah masuk 3 hari kita bersekolah . Jadi , semua okay ? Hihi Saya tengok ramai yang excited sebab nak jumpa kawan-kawan . Tapi ada jugak yang takut + berdebar sebab dah form 3 dan form 5 . Huhu Perasaan saya pulak ? Saya pun tak pasti . Tapi sejak bergelar pelajar form 3 nih , keadaan banyak berubah . Kalau dulu tak kira masa selalu layan internet . Tapi sekarang macam dah tak bernafsu dah nak layan sangat internet . Is that good ?? Haha Lagipun kerja sekolah bertimbun . Campur pula dengan tusyen . Jadi dah tak ada masa nak main-main sangat . Mungkin hari minggu je kot boleh on9 facebook bagai . Tu pun kalau dapat . 

Apa-apa pun , mungkin terlalu awal untuk saya buat ulasan tentang sekolah tahun ni . Saya cuma harap saya dapat buat yang terbaik untuk tahun yang penting lagi bermakna nih . Dan tak lupa jugak kepada korang-korang semua . Good Luck ! Jom kita bermula dari sekarang ! 

0 comments: