BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Thursday, January 27, 2011

Reason



Manusia berubah. Jadi, tak hairanlah kalau dia berubah. Semua org berubah. Saya pun mungkin pernah berubah. Tapi, kenapa dia mesti berubah jadi macam tuh? macam sekarang?

Haish! Saya rasa, dia tak pernah berubah pun! Dia memang macam tu dari dulu. Maybe saya yang baru tahu dia macam tu. Kat sekolah tadi, saya tertanya-tanya juga kenapa dia buat macam tu. Dia memang dah berubah ke? Tapi, kenapa saya peduli? Kenapa awak ? Kenapa banyak sangat saya tanya?

I believe that everything happened for a reason. Tapi untuk kali ni, I am really appreciate if you tell me the reason, why you do this to me ?



W.H.Y.?


P/s: goshh!can't believe you fooled me. thanks :)
it feels so good.. Urrghhh!






3 comments:

Ain Rafiqah said...

dia tu sape?
can I know who is 'dia'?

GADIS said...

dia ? sseorg yg xpentg pon . sy rse maybe awk knl dia kott ...

Ain Rafiqah said...

oowh..
erm...alright..