BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Saturday, January 29, 2011

Laki Berkopiah

Assalamualaikum


Pagi tadi , saya ada kelas tambahan math. Cikgu Ismail yang buat kelas. Actually, excited juga ! Ape2 pun , memang seronok la tadi sebab apa yang tak faham, sekarang dah faham dah. Thanks to you Cikgu Ismail ! Sekarang, boleh la saya buat homework math kan ? Untuk makluman korang semua, saya memang minat subjek math. Math is really fun!

Ohh , one more thing! Pagi tadi kan saya breakfast sekali dengan Mama dan Abah dekat satu kedai makan Pakcik tu. Bukan nak cite pasal Pakcik tu tapi nak cite pasal orang yang saya jumpa dekat sana. Saya ada la tengok orang laki berkopiah sebelah meja saya tuh, macam kenal. Hmm masa tu pula saya tak pakai cermin mata so, tak berapa nak clear la. And one thing for sure laa, laki berkopiah tuh pun macam kenal saya jugak. Satu masa tu dia nak basuh tangan. So, saya cuba la zoom kan mata saya nih. Macam yang saya cakap, saya memang kenal laki berkopiah tuh! Dia satu kem dengan saya. Kem Al-Quran tahun lepas. Saya rasa kan, family dia dengan dia baru balik solat subuh dari surau/masjid sebabnya mak dia pakai telekung sembahyang. Hmm , dia pun nampak baik je. Masa kat kem pun, dia antara pelajar terbaik. Jeles saya! Hehe

Okay la. Got to stop here. Tata. Assalamualaikum


p/s: gambar kartun tu sbg hiasan je!Laki berkopiah tu takde janggut pun lagi.
Dia baru umur 15 tahun tak salah saya lah ...




0 comments: