BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Friday, July 8, 2011

Tok Abah

Okay , saya sayang Tok Abah ! Tok Ma pun ! Tapi skang nak cakap pasal Tok Abah . Saya rasa Tok Abah saya laah yg paling HEBAT. Seorang yg sangatsangat UNDERSTANDING dengan cucucucu dia yg tengah meningkat remaja nih . Lately , bilaa kitorang balik sana , mesti ada pakaian yg dia bagi ! Cantikcantik pulak tu yg dia beli . Fyi , Tok Abah saya suka simpan baju sejuk . Tok Abah buat koleksi :) Yg berbulubulu tebal tu banyak dalam almari dia. Kes dia beli pun bukan sukasuka jugak , Tok Abah nih jenis tak tahan sejuk . Jadi dia tak adaa la biar baju sejuk dia terperukk dalam almari je . Sekali sekala , dia pakai jugak . Bila kitorang pegi bercuti dia bawak laa . Hehee Tok Abah memang pandai memilih barang . Dia memang tahu kitorang nih suka baju yg macam mana . So far , Tok Abah memang tak menghampakan saya ! Haha Nanti nak ajak la Tok Abah pergi mall . Mesti best !

0 comments: